Gula bilar, rådjur och två guld



Foto: KFUM volleyboll

Två bilder som beskriver helgen väääääldigt mycket! RM-GULD TILL OSS JUNIORER (övre bilden) OCH DAMERNA (undre bilden)! En bra insats av herrarna som kom på 6e plats också!

Var ju som sagt på Regionsmästerskapen i Stockholm i helgen med de flesta volleybollspelare från Skellefteå, var länge sen jag hade så roligt! Mycket skratt och mycket volleyboll som slutade...ja, i GULD! Lördags kvällen hängde Skellefte-lagen på Olle´s med en hamburgebuffé (a) frågan är ju, räknas det som buffé även om man bara får ta en hamburgare? Aja, jag blev då lovad en dans med Pontus också...undrar om han kommer ihåg det? Hahah...

Nu ska det fortsättas på volleybollbanan ett tag till, träning med u19 om si så där 1h och 45 min! Solen skiner och jag har en ny cykel som jag ska cykla på, FÖRSÖKER LEVA LIVET LIXOM! Tjing

Kommentarer
Postat av: alice

ja såg 50 rådjur, visst vann ja då ?

2010-04-27 @ 22:50:34
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0