I need to jump in the cold water

Tusan vilken hurtig person jag var ikväll! Första joggingrundan för i år, kändes kung (Y). Därimot så har högerhanden svullnat upp över knogen igen....mina händer mår bra! Ehm? Blir att tejpa ihop dom på träningen imorgon och på torsdag, men det är inga konstigheter.

Skolan idag var ju rätt kul, speciellt engelska lektionen! Någon mer än jag som dreglade över Benn´s accent/dialekt? Jag blev så sjukt sugen på att flytta till England och stanna där till smultrona blir stora som köttbullar! Det hade varit riktigt nice!

På tal om nått snajsigt, lyssna låten Train – Hey, Soul Sister...kanske gammal? Jag vet inte, men skön var den iallafall ♥

Nu ska jag rent seriöst sova....önskar jag kunde göra det enda till lördag, för då har ju en viss person en 17 årsdags att fira ;] he-he.....SWEET DREAMS!

Ritad av Annalina den tösen!

3 underbara månader med min ängel och jag vet att det kommer bli många många många fler!
ÄLSKAR DEJ VILLIAM♥

Kommentarer
Postat av: linnea

åh grattis :)!

2010-04-14 @ 20:05:42
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: fridah

den låten gör mig glad, oavsett hur nere jag är :)

2010-04-20 @ 11:14:57
URL: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0