Jagälskarsolenpådenblåhimlen

Har typ varit död i helgen = ingen uppdatering! Men vem vill sitta vid datorn när solen skiner som den gör just nu? Nae tänkte väl de...

Ska försöka sammanfatta helgen lite kort (önska mej lycka till)......
Villiam har varit här hela helgen vilket har varit helt underbart! Älskar den pojken så otroligt mycket, finns inget som beskriver det! Vi hyrde en film (som jag ville se), och vad tror ni jag gjorde medans filmen rullade på TVn? Jo jag sov.....men Villiam och Annalina gluckade på filmen iallafall hehe.


Vilket nörd-par vi är älskling! :D

Eftersom det varit/är påsk så har ju påskharen vait i farten även i år :] Snäll som man är så fick jag mej ett påskägg fullt med godgodis! Tova därimot måste ha varit en ängel! Hon fick ett giiiigantiskt ägg med godis och massa kläder (a)

Vad hände sen? Jo i lördags var tanken att vi skulle till havet och njuta av solen, men det gick tydligen inte.....därför blev bakgården nära och bra ;D



Jag skulle ju ha jobbat idag, men sköt upp det tills imorgon eftersom vädret "förhoppningsvis" är sämre då.....vill inte vara inne och städa när man kan sova i solen?!

Har iallafall roliga planer för morgonkvällen gott folk, mer får ni väl veta imorgon! Nu>hänga me sistra, sen>lämna film på hemmakväll!

Gick ju ganska bra det där, inte allt för långt!

Älskar dej Villiam, puss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för en jättetrevlig påsk gumman!

2010-04-04 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0