Läkarehitochläkaredit

Nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat mej en tid hos läkaren, både för ryggen och för "blåmärket" i handen! Torsdag 15.00 (imorgon) kollar dom ryggen! Kommer bli kung hoppas jag =)

Jag har just stött på ett sjuukt stort problem......AIK matchen visas inte på Kanal 9 och Lovisa och jag hade planerat att se tillsammans idag! :O Visas matchen på canal+ montro? Har Lovisa den kanalen? För vi har inte :( Måste prata allvar med Lovisa nu alltså....Vi hörs gullerumpor!


Dissa att AIK spelar mot Timrå på bilden, det är ju egentligen HV71 dom möter...men det var ju en Larsson-bild (a)

Kommentarer
Postat av: aljh,-

Men självklart får du det!=D Det är ju din grabb! Jag kan skicka originalbilden så får du lite bättre kvalla, om du vill. =D=D=D



[email protected]

2010-04-07 @ 19:55:35
URL: http://aljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0