Latenight

Ohoy pirater!

Är jääääkligt trött.....tänkte egentligen bara kasta in några annorlunda bilder och typ berätta att jag firar valborgs med min familj vid Storforsen och på Piteå havsbad, kommer bli mys mys mys! SÖndag kommer Villiam hit också, vilket jag älskar :$.........LÄKAREN IMORGON BTW! Gillas!

Ganska mycket prov och ganska mycket volleyboll = pretty bad update! Men ska försöka svara på de frågor jag fått.....Men helt ärligt, de här är ju min blogg och jag uppdaterar när jag vill?! Så de så.....(a)

Sov gött nu busfrön




Alice njöööt i Stockholm, sommaren borde komma snart va?
Fler bilder från Bromma och volleyboll RM kommer att komma, dom är värda att visas! :]

Kommentarer
Postat av: alice

sm nästa då =)

2010-05-01 @ 14:17:34
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0