Då bliré klippt!

Äntligen tagit tummen ur och bokat klipptid.....det blev hos Erica Book, eller Maria egenligen men hehe ni fattar vars va? :].....hon skulle tydligen vara sjukt duktig på att färga osv, det kommer bli ASNICE! Tisdag den 31 augusti klockan 17.30 sitter jag i stolen redo för förbättring!!

Aaaaa just ja.......skolan ha börjat om nu också.......och så plötsligt var man en tvåa! Delar skåp med världens bästa Sagis (Y) kunde inte ha blivit bättre enligt m.i.g!! Och sen så fick jag även byta induviduellt val, valde då Företags Ekonomi/Rättstjosan tillsammans med Ewe och Saga.......ännu bättre att Villiam och co har valt den kursen också hehe :$

Men snart ska det lagas mat och jag ska faktiskt plugga fysik ikväll.....prööööööv om typ zwei wochen (översatt: två veckor)

Men först, cykla in till stan och ta ut jobbpengar!! ♥


Våran balkong + Chicko, jag och älsklingen syns också (a)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0