Måndagsbarn

Alltså åh vad mysis jag haft i helgen med älsklingen! Vi har nattbadat (han var rädd och jag var trött) men vi gjorde de ändå! Vi har sett film, spontanbadat, ätit chips och dip och druckit Vira Blåtira! Helt perfekt helg om du frågar mig :$.......och ännu mer perfekt kommer denna vecka bli! Idag kikar morbror Jonas och hans brid Maria förbi och stannar i nån dag, sen så kommer min älskling nr 2* hit imorn för att sova och umgås! Plus att på Torsdag är det sista beachmatcherna med Friiiida! Jag tror vi kommer spela som aldrig förr (Y)

Nu hoppar jag mellan ämnen hehe....men jag har hittat ett band/en artist som jag verkligen fastnat för! Länkar några låtar till Spotify:

Def Leppard – Pour Some Sugar On Me
Def Leppard – Animal
Def Leppard – C'mon C'mon
Def Leppard – Photograph



*Josefine Ask Dahlberg hihi (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0