3D

Idag vaknade jag bredvid Tova, vi åt frukost och jag lagade lunch till mamma som sagt att hon skulle komma hem kl 11.00......var moder hemma då? Nix....klockan gick, den närmade sig 12.....(ni skall också veta att hennes telefon var avstängd).....jag sprang ut med hundarna så dom fick göra sina behov, sen SPRANG jag och Tova till bussen som fick vara våran skjuts in till centrum idag.....(ni ska också veta att mammas lunch hade då stått helt klar på spisen i en timme)......hmm, mammsen ringer när vi redan ÄR i stan och skrattar: "hade jag sagt det??"
Hahaha aja, några underkläder, en studsboll och en bokad tid hos optikern rikare gick Mamma, pappa Niklas, syster Tova och jag på 3D bio!! Sjukt tufft! Vill göra om det snart :)
Men nu ska rummet snyggas till lite efter att jag och Tova lekt camping i två dygn. Skall även sova bredvid min skejttönt ikväll :* hittade en överraskning till han på stan hehe, tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0