Om jag kunde drömma

RE-KO väntar om två timmar! Känns jäkligt skönt att meddela att jag är tillbaks om cirkus 10 dagar!! Håll i hatten flickor!

Jag och Kajsabajsa har varit duktig och gjort bort två labbar som vi inte hunnit med, som tydligen ingen anna verkar ska göra heller? Känns skönt att ha Kajsa här som sporrar mej lite! Ska verkligen ge fysik B ett ärligt försök, det kom jag och K fram till hehee! Btw, kanske mys med darling på Waynes i eftermiddag?! Får se vad plånboken säger :$

Sen så kan jag ju drömma också:



Skulle du vilja ha den havremoppen Kajsa? Jag vet de....jag vill också! Önskar ibland att jag hade kvar exakt samma ridsug som jag hade när jag var yngre! Men man förändras och livet får viktigare saker på schemat.


Kommentarer
Postat av: kajsa

det där kallar jag ögongodis johannis! det finns fortfarande i dig och en vacker dag det kanske kommer fram igen, man vet aldrig <3

2010-12-05 @ 09:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0