1. Om mig

Johanna heter då jag (Tea Leena Johanna Larsson), föddes i Östersund 1993 den 17 april. Bodde i Åre cirkus 1 år för att sedan flytta till byn där pappa Anders bott hele sitt liv.....jag snackar om byn Bjursele. När jag var 2 bast fick jag min kära lillebror Andreas. Fyra år senare klämde morsan ut Maja och jag fick mej en lillasyster! Sedan skiljde dom sig och mamma träffade Niklas. Fick min söta syster Tova 2003!

Under tiden jag bodde i Bjursele hade vi alltid hästar, det har liksom varit mitt liv tills för gansak precis ett år sedan. Jag var väldigt duktig när jag var som bäst, Norrlandsmästerskapstvåa 2008 tex.: 

Och för er som bara sett mej som brunett, ni kan inte ha känt mej mer än fiiira år. Är nämligen naturligt blond. Hade även mittbena fram till åk 6. Önskar att jag passade i det idag, men för tillfället är det brunt hår, snebena och en såkallad sidecut. Trivs riktigt bra, men jag måste köra med trimmern nu när det är liiiiiite långt!!!!



Vad mer finns att säga? Jag har varit den som kämpat "för mycket" i skolan...det har alltså blivit för överflödigt av allt och jag har inte insett förän nu att livet kan vara ganska chill och att jag samtidigt kan ha bra betyg. Har annars varit en "ensamvarg"....har inte lätt för att få en så kallad bästis....och dom personer jag börjat lita på verkar tydligen ha varit fel. Men jag ångrar absolut inget jag sagt eller delat med dessa personer! Snarare tvärt om, jag är supermegaglad att dom funnits i mitt liv och förändrat mig till den jag är idag!!
Den "senaste" förändrade mig drastiskt......tycker själv att jag var en av världens tråkigaste personer innan jag träffade henne. Hon gick mig att inse att man kan bjuda på sig själv, eftersom delad glädje = dubbel glädje!

Jag måste ju även nämna kärleken min! Första "riktiga" förhållandet med denna heting:



Älskar han så otroligt mycket! ♥ Ganska så precis på dagen ett år sedan vi började skriva med varandra thiihiii :]

Jahapp...vet ni typ vem jag är nu? :)



Kommentarer
Postat av: julia

finaste queen ! :)

2011-01-04 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0