1 2 3 4.....you know who you are!

Dagen har väl varit helt okej idag, solen sken dock inte! Mindre "snökaos", men vädergudarna vaknar ju inte alltid på rätt sida! Matteprovet kändes typ bra! Vet att jag inte spikar det, men jag har slutat ha så höga förväntningar på mig själv. De är väl lika bra att njuta av livet och det går lika bra även om man inte är kunglig på allt man gör :]

Tusan också......nu började en av låtarna på min spotify som varit med i Glee (serien på tv4 för er som missat den), och det påminde mig om att jag missat två hela avsnitt! Anledningen är är OS, (det där fenomenet som slår ner som en bomb vart fjärde år på tv för er som undrar)! Men inget fel med det, sport är något av det bästa man kan kolla på! Speciellt när det är Sverige man hejar på! Nu blev jag supersugen på att kolla på hockey, ring nu pappa så jag får veta om vi ska gå imorgon på hemmamatchen mellan AIK och Timrå! (a)

Har iallafall spenderat kvällen på resturang Kriti med hela halvan av familjen! Sjukt god mat och bättre sällskap kan man inte önska sig tror jag. Maja är så sjukt rolig ibland, som när vi fått in efterrätten: "kolla, det ser ju ut som jag" ---->

Ser ni den sura gubben?

Saknade dock lillebror och Villiam <3

Måste få slänga in nå bilder som får mig att le



Ska prata med underbara Saga om en header, tiden är inne känner jag! Så Saga om du läser detta, var beredd på att jag slår dej en plingeling i helgen :D

Har träsmak i rumpan, går nog och lägger mig......PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0