Sverige-Finland

Var det bara jag som var hurtig nog att ställa väckaren på 06.00 och kolla på matchen mellan Sverige och Finland imorse? Det var iaf lätt värt det ska folket veta! Sverige spelade riktigt bra, så det var bara att njuta i 60 min.....

Efter en helkväll med plugg inför prov med sötnosen Elin så har vi fikat hembakta bullar och läst på felsms.com! Sjukt rolig sida måste jag medge hahah.....

Imorgon inviger jag mina nya träningsdojjor i Campushallen! Mina fötter kommer att vara i himlen, eller?

Aja, städa rummet.nu? vill inte, men måste........
Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: hih

gärna två bullar men ett saftglas! :$



(L)

2010-02-23 @ 14:07:09
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0