trötter eller prosit...

inte prosit iallafall! Har blivit frisk från förra veckan och de känns härligt! Så därför tränade jag idag helt som vanligt, (vilket jag gjorde i tisdags också), och det gick väl helt okej måste jag säga. Inpassningen gick bäst idag iallafall. Ska sätta mig ner i helgen och skriva ner vad jag ska fokusera på nu under dom kommande träningarna, vilket är en smart idé enligt mej!

At the moment får jag mitt hår plattat och "pratar" med Villiam darling i telen he-he.....nöter också The Baseballs, lyssna in dom!



Nu ska jag så smått börja dra mig mot min säng eftersom vi i NV1a taggar matteprov imorgon!
Sweet dreams folket, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0