VIIINST FÖR AIK!

Rubriken säger väll allt? ;D
Ske-å vann efter förlängning med 5-4......riktigt rolig match att kolla på, fast det kan ju bero på sällskapet jag var med? Eller hur pappa? Det är så sjukt mycket roligare att kolla på en live match än att sitta i soffan hemma. Det är en upplevelse som alla borde uppleva tycker jag, även om man inte gillar hockey! Längtar tills nästa match jag får se!

Det roligaste under matchen var nog ändå att jag lyckades gissa rätt på matchens lirare, (med en hel del hjälp av fader min), så därför har jag chans att vinna två matchbiljetter! Ivan Majesky utsågs till matchens lirare för er som undrar.


Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta lite Ben and Jerry´s och kolla på den där musiktävligen ni vet, Melodifestivalen!
Laaaatero!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0