Ansvaret har börjat

Nu ni, ska försöka blogga lite nu den närmsta veckan.....för det är nämligen så här att jag är ensam hemma tills nästa torsdag!! Mamma Niklas och Tova pös till Rhodos för lite semester och jag stannar hemma och tar hand om hundar kaniner och huset! Men jag ska verkligen ta hand om mej själv också :$......sen har jag ju ett jobb att sköta! Det är så sjuuukt skojsigt! Trivs verkligen och dom på jobbet verkar vara nöjda med mig också heheh. Jag tror det är folket jag jobbar med som gör det skoj, ett plus i kanten till Josefine!! Jag jobbar som underhållare om ni undrar (a)

Så om det vill göras något så hörs vi av??!! :D I helgen är jag med Villiam och bara myser, men alla andra dagar ska vi nog kunna göra något! :D min telefon lever lika som jag ;)

Men nu ska jag satsa lite middad! Äta bör man annars dör man :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0