Billig måndag

Det där gick ju inte så bra.....med uppdateringen alltså....aja, tiden går alldeles för fort när man har roligt!

Tänkte mest bara säga att jag ÄNTLIGEN KÖPT ETT PAR CHEAPMONDAY JEANS!!!!!! Jag har ju inte längtat alls??!?!? (Ni som känner mig vet att jag skojas hehe).....det stora pluset är att jag spenderade bara ynka 50 kronor på dom! Köpta på Trästocksfestivalen (a)...

Har shoppa en del annat också:


Svarta jeans: JC, Crocker 250 riksdaler
Vinröd tröja: Gina Tricot, 199:-

Helgen har varit alldeles alldeles alllllledes underbar!!! Bara jag och Villiam på Sopranvägen 20, mys :$ Helgen i kort: Trästocks, älven, film, maaat, pizza på Viking, promenader, regn, VIIIRA BLÅTIRA! :D

Kollade på Melissa Horn och Kristian Anttila (torsdag respektive Fredag)....diggade Kristian ganska hårt, han skulle ha tagit engelska toner istället ;) annars tummen upp (Y)

Upp och jobba imorgon = sova nu!! Blir ju faktiskt Gó lunch med Josefine och Per hehe!

Btw, saknar mammsen och Niklas och Tovis nu! Puss på er!! Puss på dej också Villiam! Tack för att jag får vara en del av era liv!


Kommentarer
Postat av: lisa

viking in my heart

2010-08-04 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0