BTK till Fredag

En dator i närheten och jag (Johanna!!!!!) bloggar igen heheh!

Anledningen varför det itne blivit uppdaterat har ni redan fått. Men jag drar det kort igen.....Vi har flyttat till ett hus på Sjungande Dalen och vi var lovade fiber in i huset (internet för alla som är lika blonda som jag hahah!)...men fanns det? NEJ....vi är alltså utan internet. Men aja, lika bra är kanske det....vet inte!

Jag stannar hos Villiam till Fredag vilket känna helt underbart! Och eftersom jag inte kommer få tag i en dator på söndag skriver jag min kärleksförklaring nu:


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Ja jag ska älska dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig.
För du betyder allt för mig.


6 helt otroligt underbara månader tillsammans! 11/7♥♥
Jag kan inte beskriva med ord Villiam hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dej! Jag skulle kunna skriva världens längsta inlägg så att resten av världen skulle få en aning, men jag tror du förstår och det är det som spelar någon roll! Puss♥


Kommentarer
Postat av: aljh,-

Grattis på er, ni är så fina tsm!

2010-07-20 @ 18:19:58
URL: http://aljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0