Friiiiiiiidrott

Bra att det har småregnat hela dagen så jag kunnat städa husbilen och älskar att jag tagit så många pauser och sett friidrott (Y) (finns andra skäl också men...buhu).....även om det itne gått överdrivet bra för Svennefolket i Barcelona så är det ändå sjuuukt skoj att kolla på friidrott!! Kanske konstigt tycker ni...men jag är typ tokig....gillar att kolla på program som Äntligen Hemma också :].......det tilltalar mej he-he!

Njut av några sport pictures, ska fortsätta kolla på tv och längta efter min älskling!


Norske Andreas Thorkildsen

Josefine Karls....nej Carolina Klüft ;) hon skulle ha hållt sig till sju-kamp istället....

Joooooooohan Wissman

"Lill-Holm"?? Linus Thörnblad i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0