okej.....

...det är j****vligt skönt att vara ledig! Fick sova 2 timmar längre imorse, sen ville The Dogs ut.....var väl okej, somnade i soffan senare :D var dock på väg att missa Johan Wissmans kvallopp på 200 meter...kunde ha slutat illa gubbar! Vaknade 4 minuter före = tur!

Ja vad hände igårkväll då? Jo Villiam min älskling dök upp och vi åt en  sjukt god middag hehe.....svampsoppa och varma mackor! MUUUMS!! Sen fick hundarna sin prommis och sen begav vi oss in mot bussen. En rolig/ irriterande sak är alltid busschafförernas miner eller kommentarer när jag och Villiam ska säga hejdå.....en kommentar lyder "kommer du idag eller?" en annan "jag har inte hela dagen på mig!"......hmm, som sagt.....vi har ganska svårt att skiljas åt så där! Alltid lika jobbigt tycker jag! Beror ju på att jag älskar han så otroligt mycket och vill ha han brevid mig så mycket som möjligt!

Men nu till en sjuuuukt rolig sak! Sandra från jobbet ringde nyss och meddelade mig om vattenkriget som kommer att starta på jobbet idag! Jag var välkommen att hjälpa dom att äga boysen ;)......måste kunne klämma in de tycker jag :D kl. 15.00 (Y)

Efter The Water War (visst låter allt mycket coolare på engelska?) så blire att fixa middag och sen drar jag till Folkan för att liiiira beach med Lovisa! Det kommer bli kul (a) och idag ska vi inte "bygga sandslott", eller hur Lover? ;)

Lunch time och mer friidrott :D Hej och hå!!


Kommentarer
Postat av: Lover

Både du och jag kan nog hålla med om att igår vart det inga sandslott byggda, vi hade ju fullt upp med att ge dom andra en sjuhelvetes match ;D (A) sandslott kan vi bygga i graven haha :D

2010-07-30 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0