Sista dagen/ fortsatt ledighet

Usch.....det är med blandade känslor jag slutar jobbet idag. Vill inte lämna allt folk (speciellt inte Josefine som varit min arbetskompis 2,5 veckor) plus att det har varit riktig skoj.....men sen så är det ju aldrig fel med lite semester? Hoppas bara solen checkar in.....vill kunna hitta på grejs nu (a)

Imorgon kommer grekerna hem igen! Skönt!! Har saknat dom.......fast jag kan ju inte klaga på ensamheten heller, har varit med en skräckblandad förtjusning som jag tagit mig igenom denna vecka (Y)

Nu ska jag storstäda heeeeela huset för andra gången på en vecka, vill ju att det ska va fint när folket kommer hem :] kyyyss!




Du är den enda, du är min kärlek, du är det finaste, du är min underbara ängel! ♥♥
Jag älskar dej från djupet av mitt hjärta Villiam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0