Folketifolkparken

Imorgon drar jag och hela KFUM volleyboll upp till folkparken för att kirra beachplanerna! Det känns på ren svenska: JÄVLIGT KUNG! Ska be till vädergudarna om bra väder imorgon så vi kan spela mycket efter att vi grillat (Y)...plus att jag får träffa Lovisa igen (a) var ett tag sen nu känns de som!
Men vet Du? Om inte jag går och lägger mig snart så kommer det inte bli en ny dag (tekniskt sätt blir det en ny dag, men filosofisk som jag och mina vänner är så ställer vi oss frågan: om inget sett ett träd falla i skogen, föll verkligen trädet då? Det är typ samma sak anser jag)......kschsttt, KOM!
Solen sken ju gode bra i Rismyrliden, det var seger!

Kommentarer
Postat av: E

ja tyck att ni va rätt så söööööööta!!

2010-06-05 @ 01:50:18
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0