Fruity Loops

Jag har en konstig känsla som säger "det löser sig"......med allt som har med skolan att göra nu de sista dagarna som återstår. Kemiprov på torsdag på kol-tjosan som inte ens läraren verkar orka engagera sig i just nu, känns typ okej även om jag bara kan typ hälften!
Men det är inte så skoj att läsa om mina studier, och inte speciellt roligt att skriva om heller, så jag tänkte berätta att jag och Villiam åker till Sundsvall dagen efter skolavslutningen för att hälsa på min kära morbror och bara ha lite semester för oss själva! Allt är ordnat, nu är det bara pengarna och bussen som styr om planerna skall segla i hamn! Åh vad jag längtar! Det kommer bli överdrivet mysigt, vilket jag älskar! :D Plus att jag får träffa Jonne och Maria igen , var ju ett tag sen sist faktiskt!
Men nu ska jag fortsätta skriva på mitt Fruity Loops-arbete som faktiskt är ganska roligt! Sen kommer min ängel hit och sover :$ Seee ya!
Btw, skogsdag i Rismyrliden imorgon! Ska köpa passionsfrukt och en Blue Keld heee-he♥
S-vall by night


Har jag sagt att jag älskar han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0