SOOOOMMARLOV FFS!

Det känns overkligt! Det är faktiskt sommarlov nu, som jag längtat! Nu är det här och jag ska verkligen ta vara på det! Jag älskar mitt liv!
Snart fångar jag bussen och åker mot Ewelina med Jossan för att umgås och äta jääävligt gott! Jag tror att....(vänta, jag VET).....kvällen kommer bli AWESOME! Det blir vad man gör de till, remember!
Sedan så blir det inge blogg tror jag på hela helgen.....jag och min prins drar ju till Sundsvall och slaggar hos min käära morbror Jonas och fästmö Maria! Det lär bli en hel del stad och skratt och mat och umgås och kärlek och nytt! Jag längtar!
Som sagt, JAG LEVER LIVET! ♥♥
Elin Frida Saga Ewelina WingWing me och höjdhopparen Karin ;) (Karins bild)

Jag har ju alla bilder typ, måste försöka ladda in dom på söndag....hinner tyvärr inte nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0