Daaaaagens!

Dagens händelse måste berättas! Jag och Villiam var på väg hem från Eriklidsbacken när vi bästämde oss för att sätta oss ner i en snödriva för att njuta av solen, när plötsligt en man går förbi och fnissar lite åt oss. Bara det var ju lite komiskt tycker jag, men håll i hatten nu, efter ca 10 sek kommer han tillbaka och frågar om har får ta ett kort på oss och visa på jobbet! :D Självklart ställer man ju upp på något sådant!! Lite senare passerade två äldre damer och frågade om det var härligt. Gó och glá kexchoklad är allt jag säger :D



Nu ska jag skriva ner låtarna jag vill ha på peppCD, men jag tycker att allt annat folk ska ta och njuta av solen idag! Blir en härlig promenad för mej till träningen idag iallafall! HA DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0