Morsning

1. En bild på dig på jobbet:
BORTTAGET.....spana på skolan istället

2.Är du singel?
- Nope, 70 dagar med Villiam imorgon♥

3. Är du lycklig?
- Ja, det är jag :]

4. Är du uttråkad?
- En smula...borde göra läxa, men hamnade här istället och chattar med Villiam via cs-chatten...coolt?

5. Är du ledsen?
- När jag är ledsen är jag ledsen, men inte nu (a)

6. Är du italienare?
-Mamma, pappa? Nått ni vill berätta? Nae, inte vad jag vet :D

7. Är du cooling?
- Glass är ju gott, King Cool :D

8. Är du från irland?
- Dum fråga, dumt svar...JA det är jag

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
- Nej, båda är omgifta

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Har alltid trott på det! Fast jag tror också att kärleken växen när relationen stärks

2. Har du någon gång blivit sårad?
- Många gånger. Men det som inte dödar härdar

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger?
- ooooja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
- Smygkärlek är roligt ;D

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
- Villiam senast idag, puuss♥

6. Har du haft en hemlig beundrare?
- Tror inte det, eller?

7. Är du kär?
- Jag är mer än kär! Mitt hjärta slår fortare varje gång Villiam är i närheten :]

8. Vill du gifta dig när du blir stor?
- Jadå! Har redan börjat fundera på vilka jag ska bjuda he-he

9. En bild på någon du älskar:



10 TVÅ ALTERNATIV:

1. Kärlek eller lust?
- Kärlek, heelt klart

2. Hår eller ögon?
- Hår helt klart! Fast ögonen kan bli sjukt snygga på tjejer? Ehmmm...svårt

3. Katter eller hundar?
- Inte nått...är less djur faktisk, och ändå har vi två hundar och två katter

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
- Vill hellre ha några få underbara vänner! Det är ju dom som finns där i alla lägen!

5. Tv eller internet?
- Vill ha bååda!!

6. Coca-Cola eller Pepsi?
- Coca-cola SÅKLART! dum fråga...

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
- Är mer en hemmamysare :]

8. Pengar eller lycka?
- Lycka! Pengar kanske gör en lycklig för stunden, men ren lycka är så mycket värdare!

9. Dag eller natt?
- Ett soligt sommardygn! Obviously

10. Msn eller mobil?
- Mobilen är så mycket bättre, msn hamnar efter facebook heheh


SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde?
- Tydligen Villiam, fast jag har ju slut pengar? Hur gick det till?

2. Telefonsamtalet du fick?
- Mammsen!

3. Personen du var med?
- Är ju i min familj hela tiden, men Villiam sov här inatt :]

4. Roligaste grejen som hänt?
- HAHAHHAHA

5. Personen du sms:ade?
- LOOOVISA HÄLLKVIST

6. Du kysste?
- Villiam darligen!

7. Du skrev till på myspace?
- Ehmm..?

8. Du kommenterade?
- Facebook: Sebastian från Norsjö angående nån volleybollturnering hehe

9. Du tillbringade natten med?
- Villstern<3 (inte jag som kom på smeknamnet)

10. Du kramade?
- Och vinnaren är......Villiam! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0