Pictures av och med kärlek

Jag tycker att bilder beskriver så sjukt mycket bättre, vad tycker ni?



Detta var då Leo's lekland i torsdags, var där med familjen och en av dom underbaraste personerna jag känner, JossanAD!

Det har hänt så himla mycket på lovet som inte går att beskriva!

Men jag funderade på att bli blond! SKÄMTAR!

Stärkte vänskapsbandet<3

Insåg att jag älskade Villiam ännu mer<3

Jag njööööööööt jag av solen, L.O.V.L.E.Y, och saknade vännerna!

Idag är det då söndag, vilket innebär att det är dagen före verkligheten. Känns väl ändå okej att fara till skolan imorgon tycker jag, speciellt när jag vet att det inte är länge kvar innan påsklovet kommer! (Y)

Vill tillägna denna låt till min mor: Céline Dion – Because You Loved Me

Hoppas ni haft de underbart på detta lov, för det har jag! Ses på skolan imorgon då, CHAO!



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag älskar dig!



Mamma

2010-03-14 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0