Som alla vet, det är looov!

Känns som om att det är så sjukt mycket jag vill skriva, men det kommer liksom inte ur mej! Kan ju börja lite med gårdagens kväll för er intresserade:

När jag kom hem efter den underbart härliga friluftsdagen så ringde jag och bokade om mina hockeybiljetter! Så det blir hoooockey nästa torsdag med redan lovade Isabelle :]
Sedan blev det en prommis till A-torp för att avnjuta en träning, tro mej den var sjukt läskigt bra! Passen börjar sitta, laget känns mer pepp än nånsin, det var kämparglöd i allas ögon, jag fick in en SUPERSMASH och vi kirrade låtarna till peppCD!
När jag sedan passerar köksfönstret ser jag att mamma den underbara ängeln köpt grekiskt bröd! Så jag skyndade in i duschen, skyndade ut, skyndade att klä mej, skyndade att äta mat för att sedan kunna njuta fullt ut med brödet och ett fett stort glas o'boy! :$
Gårdagen var alltså en av dom bästa i mitt liv kan jag väl säga utan att överdriva! Synd bara att det dröjer så länge innan de kommer en till . . . ;)

Hur ser mina planer ut för kvällen då?



Ska först hälsa på dessa godingar på Ica Torget inom kort! (I wish...)


Sedan ska jag mysa ner mig i soffan med en näve chips, eller två kanske!



Sen ska jag sova lika länge som den här nallen sover skönt!

För er som undrar så står FTW nu officiellt för Fisk Tar Wu-tang!! (enligt ms Larsson här då)

Vad är dina planer för kvällen då? För lovet? Let me know!

Kanske bäst att sätta igång med mina storslagna planer då så jag kan tagga match i Ö-vik, puss då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss då!

2010-03-09 @ 01:17:25
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0