10:e plats


Om man är en tidningsläsare har man säkert sett att vi slutade på 10:e plats i u19-SM! Jag kan inte klaga, vi var dock väldigt nära vinst alldeled för ofta....men två vinster är riktigt kung i alla fall! Jag är nöjd!

Sjukt vad vi har skrattat i helgen, läskigt roligt! Skämten/ händelserna går inte att skriva på bloggen för ingen skulle i alla fall fatta! HAHAH, skrattar bara jag tänker på de (H)

Aja, bilder kommer från Alice snart hoppas jag....inom några dagar kanske hehe.....men nu ska det ätas frukost! Magen låter som ett bubbelbad, eftersom bussen vi skulle åka med imorse åkte utan oss....den lymmeln! Men hemma är jag! Tjingelingelingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0