99saker


1. Fullständigt namn? -
Tea Leena Johanna Larsson
2. Exakt ålder? - 17 ljuva år och 23 dagar
3. Vart bor du? - Norrböle, Järnvägsgatan
4. Bor tillsammans med? - dah Familia
5. Husdjur? - två katter och två dooogs
6. Färg på ditt hus? - vitt/rött
7. När är du född? - absolut 1993
8. Klass? - NV1a
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 står det i min kalender
10. Något jobb? - extrajobb just nu, sommarjobb vette tusan
11. När ska du sova ikväll? - så tidigt som möjligt
13. Duschat idag? - hell yeah
14. Kramat någon idag? - mm :$
15. Pussat någon idag? - Till och med fått en kyss hehe
16. Vad har du ätit? - frulle och lunch....vill ni veta exakt? smsa ;)
17. Dagens klädsel? - Svarta tights och en grå college-tröja typ
19. Dagens sötnos? - Min telefon
20. Dagens roligaste? - "Villiam har gått och blivit Johannas pojke, inte mammas pojke" -Lina
21. Har du många vänner? - Jag har så många som jag behöver
22. Hur många har du kysst? - hmmm....
23. Vem kramade du senast? - Villiam♥
24. Hur många vill du ha sex med? - hahaa vilken fråga.....
25. Hur många har varit otrogna med dig? - absolut ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Oja, världens bästa :$
28. Vem pratade du med i telefon senast? - ElinSTEN
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Villiam, "Gör det och vila ordentligt nu min ängel :$ puss puss och jag älskar dej :$<3"

FAVORIT:
31. Film? -
A Walk To Remember, Grease m.fl
32. Låt? - Byter heeela tiden
33. Mat? - Kyckling och ris med currysås (a)
34. Dryck? - CocakallCola
37. Stad? - Sthlm, S-vall och typ Östersund
38. Land? - Grekland tror jag, diggar Thailand också
39. Ämne i skolan? Matte tror jag, om inte muuuusik
40. År? - 1993? När legenderna föddes

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Mig själv nyss
42. Personen du kysste? - Vill.I.Am
43. Gången du spydde? - förra vinter/våren
44. Gången du grät? - yesterday....
45. Pizzan du åt? - Pizza slize med familjen typ
46. Gången du var i göteborg? - aldrig varit där höhö
47. Gången du var i stockholm? - Var i Bromma för ca en vecka sedan, åt på Olles i självaste huvudstaden
48. Gången du var full? - har aldrig varit de faktiskt
49. Gången du var hög? - nja, inget för mej....har väl varit hög på livet nån gång kanske ;)
50. Personen som såg dig gråta? - Villiam, Isabelle och Annalina

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
Svart som natten hehe
52. Hund eller katt? - är lite småless båda faktiskt, men hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - myyyys, men tjejkväller gillas
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel med Villiam....dataspel när jag var liten
55. Singel eller upptagen? - Vill dela mitt liv med den jag älskar, Villiam♥
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - iiinget
58. Ragga eller bli uppraggad? - både och
59. Big brother eller paradise hotel? - såg bb förr
60. Svart hår eller blont? - brunt helt klart
61. Blåa ögon eller bruna? - Gillar verkligen djupa blåa ögon som man kan drunkna i
62. Choklad eller lakrits? - inget faktiskt
63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - tycker det är coolt med vänsterhänta, själv är jag en normal högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - COLA FTW
66. Pizza eller kebab? - Kebab helt klart!
67. Randigt eller prickigt? - randigt, Skepp o'hoj
68. Älska eller älskas? - kärlek handlar om båda
69. Leva eller dö? - lev livet varje minut!

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Finns några stycken, ja
71. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord, men det finns en fåtal
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? - Familjen och Villiam, finns typ en kompis också och du vet vem du är!
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - en
74. Glassar du ätit på en dag? - Pressade ett x antal på semestern i somras :D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - har bara varit på Gatufesten och Stadsfesten, några fler i år/nästa år kanske?
76. Gånger du haft minnesluckor? - ehmm.....
77. Piercingar har du? - två i öronen, dom har fått varsitt ;)
78. personer du saknar? - Jossan och Louise från Norsjö....inte varje dag man ses ju♥
79. Gånger ditt hjärta brustit? - alldeles för många tycker jag

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
VILLIAM
81. Ska du träffa imorgon? - ingen speciell? u19 laget iaf :D
82. Sjöng du senast för? - alldeles för många måste stå ut med min "skön-sång"
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Oj, Lovisa den busen kanske?
84. Spelade du tv-spel med senast? - Villiam hehe, LEft 4 dead ;)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - påtal om de :O Ewelina och hennes boy är utomlands, jag hoppas ni har de underbart! Men jag vill ta med mig Villiam så klart :$
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Medborgarskolan
87. Förtjänar att dö? - skulle aldrig önska någon död...
89. Vill du sova brevid inatt? - åh, min säng är tom...kom hit Villiam!♥

VAD:
90. Gör dig glad? -
musik, mina vänner, familjen och Villiam!
91. Gör dig ledsen? - ganska mycket faktiskt
92. Vad vill du helst göra nu? - spela volleyboll! Kanske hitta på något med nån friend eller nå? ÄR super sugen...
93. Önskar du att du slapp göra? - proven denna vecka
94. Vill du ha nu? - sommarlov, då solen lyser som skönast!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - fyllde just, men jag vill ha en systemkamera!
96. Längtar du till? - Onsdag, om mina planer blir verklighet :$
97. Tycker du om dina betyg? - Pretty good
98. Ångrar du i ditt liv? - allt som hänt i mitt liv har gjort mej till den jag är idag!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Kärleken♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0