frågorochenlookalike

Är du glad idag?
Solen skiner och jag ska få träna volleyboll, så ja! :$

Mår du bra?
Om man bortser från grejen som gör ont i handen och mina benhinnor så mår jag som en kuung!

Tycker du om hallonpaj?
Aldrig smakat tror jag (a) Gillar du? :D

Tycker du om blåbarspaj?
Tänk dej med vaniljsås och glass! Jag är käär

Gillar du kramar?
Det ska vara kramar med känsla, dom är underbara!

Vill du krama mig?
JA! Genom mitt sovrumsfönster Louise? :D Kom förbi för tuuusan

Kan vi ses snart?
Alltså jag är läätt på! Är ju inte så ofta i Norsjö, men kommer du till ShellHell är du mer än välkommen till mitt place! Saknar dej som tusan! Du är en riktig glädjespridare gumman♥

Har du slutat med hästar nu?
Ja, helt och hållet. Känns ganska skönt faktiskt, får väll se om jag börjar om senare i livet

Trivs du bättre i skell än norsjö?
Jag trivs lika bra i Skelet som solen trivs på himlen! Jag älskar det för tillfället!

SAKNAR DU MIG????? :D
JA JA JA JA JA JAAAAA!!!!!!

Mcflurry eller ben&jerrys?
Du är så joooobbig! :( McFlurry är ju en smula billigare faktisk..men den måste ju ätas i ditt sällskap? :D

berätta om ett hätligt sommarminne som du har =D
Har ju levt i 17 år, vilket resulterar i maaassa minnen! Men ett stark är när jag vann min allra första dressyrtävling med min underbara ponny Nuser! Jag var bara 11 år och jag vann med 1 poäng över tvåan! Jag sa att det bara hände i serietidningar hihii

vilket är ditt favoritord? ;)
Har många som jag nöter (a) men några är nog "kung", "snitsigt" eller "hääär-liigt"?

favoritfärgen?
CHOCKFÄRGER MATCHAT MED NATURLIGA FÄRGER SKA DE VA! (Y)

om du var kille för en dag vad skulle du då hitta på? ;);)
Jag skulle cykla till sunnanå och ragga på dej som aldrig förr :D HAHA! Nae men vad skulle jag göra? Jag skulle kissa i kors ;)

kommer vi ha hur kul på sm eller vad?! :D:D
Alltså Lovisa, vi kommer ha alldeles föööööör ROLIGT! FI FÄÄÄN (Y) Räkna rådjur under tågresan kan ju dock bli liiite jobbigt? :$

vad är ditt drömyrke?
Polis helt klart! Ridande polis i Sthlm kanske?

vad gör du om 10 år? får jag kommma på matkalas då?
Om precis tio år kommer du och jag sitta på ett plan tillsammans mot varmare breddgrader, typ ÖverKalix.....SKÄMTAR :D Jag skickar ett jetplan som hämtar dej till min middag, helt klart :D

kommer vi steka med glajjor (diitt ord)på beachen med en volleybollboll flygandes i luften i sommar ? :D
Andas Lovisa, andas! Men tro mej, det kommer inte finnas några andra planer!!!!! (Y)(H)

 

gillar du norsjö eller skellefteå mer, alltså hur man bor/kompisar osv?
Jag gillar Shell-hell mycket bättre! Trivs när det är så pass nära till allt och alla.......visst saknar jag några personer från Norsjö, helt klart! Men jag är glad att jag fått så fina vänner här!

vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill helst låsa in bovar i finkan :D (har absolut inget med fåglar att göra).....Ridande polis i Sthlm kanske? Psykolog är ett alternativ också.........Vill i alla fall hjälpa ungdomar som hamnat fel i livet

hur står det till med hästarna eller är det ett minne blott?
Kan inte påstå att det är ett minne blott, men det ligger helt klart på hyllan! Första gången jag är hästfri på 9 år i alla fall.......känns ändå skönt på något sätt.

ska vi hitta på något nån dag :]?
Seriöst, "jag ringer på fredag, så ses vi på lördag" (dansband heheh)

hur kunde du fått en sån brännhet hunk som ville som pojkvän? jag menar, ville skulle tillochmed nobba jessica alba. riktigt tight ass har han även
Äre nån som är avis montro? :D Jag delar tyvärr inte med mig ;)

Hur träffades du och din pojkvän? Det är så kul att höra alla pars historia =)
Ja du, det hela började på..."dohm dohm dooohm"......Facebook (a) Jag och min vän Elin skickade en vänförfrågan till han samtidigt och någon vecka senare skrev jag till honom på chatten. Söt som Villiam är så frågade han efter min msn och där fortsatte vi att skriva några dagar innan han frågade efter mitt telefonnummer :].....allt detta hände under Jullovet och vi träffade varandra irl två dagar före jul. Den bästa julklapp jag någonsin fått♥♥



Har hört att tjejen på T-shirten liknar mig hehe...ser ni mitt långa hår? Nu äre ju som sagt GONE


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Bara för att du är snygg...man behöver inte skryta med sånt ;) haha!

2010-05-06 @ 22:21:11
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0