ont=pain

Jag har jätteont i halsen......nu har jag fått klagat, bra!

Alltså dagen! Den har varit sjukt bra, läskigt bra, om inte alldeles alldeles underbar! For till Villiam igår och sov där = vaknade brevid personen jag älskar mest! Men vad möts vi av när vi kikar ut genom fönstret? Jo SNÖÖ....men efter en liten bön till vädergudarna så lyste solen senare på dagen, jag blir så glad! Och som grädden på moset fick jag mvg på tyskaprovet vilket känns otroligt king!

Träningen därimot var ju inte helt okej....måste verkligen lära mej att "tajma" bollen rätt, har som tappat det under mina två års uppehåll.......men jag ska verkligen kämpa på! U19 laget är taggade på SM nästa helg i Katrineholm, den helgen kommer att stavas A.W.E.S.O.M.E (Y) tro mej! På tal om det....jag har ju inte lagt upp bilderna från Bromma helgen, men de får kanske bli efter SM då.....en så kallad återblick eller nått sånt (a)

Nu ska jag måla mina naglar i en underbar turkos färg och dricka varm o'boy, smell you guys later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0