sjuksjukaresjukast

Har snorat som en liten valp i helgen och hostat värre än en brunbjörn! USCH säger jag bara....men Villiam har varit en ängel och tagit hand om mej :$ har blivit behandlad som en prinsessa!

Fredagskvällen spenderades med bridzen, väääääldigt mysigt och behövligt! Lördag var jag i Svartnäs (a) fick äntligen visa Villiam vars jag bodde förr! Om ni nu undrar vars Svartnäs ligger så är det beläget 6 mil från Ske-å mot Norsjö....en liten guldby mitt i ingenstans! Solen sken och jag njöööt av att se den le mot oss!

Ska göra Excel-uppgifter nu och sen sova en välförtjänt eftermiddags sömn (Y)

Fredag:


Lördag:



JAG IDAG------> feber och hosta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0