En bild är faktiskt tusen ord

En stor anledning varför jag saknar skolan!

Jag gillar verkligen inte att mobilen inte går att ansluta till datorn.........det innebär liksom mindre nya bilder här....på blööggschen mena jag alltså........men aja, man kan inte få allt här i livet!

Igår därimot så fick jag mer än jag trodde att jag skulle få!! (jag klagar absolut inte!!)....började med att jag skulle åka buss till Burträsk för att få en underbar middag av min älskling, till och med gjord av min älskling! Men när jag är i full språng mot Karamelltåget för att köpa en liiten överraskning till Villiam så springer något random upp brevid mig!! Rädd jag eller?? Jöö......men så visar det sig att det där randomet är världens underbaraste random, ett random med en röd ros :$ (ni kan ju gissa vem randomet är nu va?)..........och jag började typ flänna och upprepa "du ska inte vara här nu! Du ska vara hemma och förbereda middag osv! Du ska inte var här nu" hahaha.......jag blev i alla fall sjuuukt otroligt lycklig! TACK ÄLSKLING!!

Kommentarer
Postat av: E

Haha gillar bilden!!!! Iaf, nu har vi knåpat ihop en till, "Sagan om NV2A"...

2010-11-03 @ 14:40:05
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0