Fort!!

Nått av det blir de....plus ett par lackleggins och en svart "oversize-cardigan".
Frågan är vilken? Frågan är också om man ska ha instoppad tröja eller inte? Blir det fult med leggins? Jag är förvirrad.....den verkliga frågan är ju varför jag bryr mej? Jag ska ju få vara med några av världens bästa flickor! Det få bli som de blir, men kommentera gärna! :D

Nu därimot ska jag bege mej mot Edda för näst sista träningen innan första hemmamatchen! Spännande värre! Verkar nalkas bad efter träningen också! Ska packa ner simglasögonen så kör vi, thohoooo!! 


Lyssna på denna : Cee Lo Green – Fuck You


Kommentarer
Postat av: linnea

den längst till vänster, vet inte passformen på tröjan men det blir nog jäkligt snyggt att antingen stoppa in tröjan eller typ ha ett gummiband på sidan så den blir lite tightare runt asset;)

2010-11-09 @ 19:49:36
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Lover

Kör på linnet tycker jag :D

2010-11-09 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0