Inte länge kvar nu

Julen närmar sig med stormsteg och jag försöker bara njuta! Julgardiner är upp hängda och julestjärnorna är på sina platser. Mys mys mys säger jag bara! Carolas julskiva gör mig sällskap just nu, stääämnning!
Mamma och jag snackade om att köra en liten udda jul i år. Istället för att köpa julklappar till var och en i familjen så kör vi julklappsleken!  Där man typ tävlar om julklapparna haha! Skulle vara kul! För vi är nämligen inte hela familjen i år, Ante och Maja åker till fader vår och firar där (nej inte gud, Anders är en helt vanlig person!). Vi satsar fullt ut på nyårs istället!!


Nått av detta skulle gärna få komma hem till mej! Hej Tomten, jag har varit snäll i år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0