Jag blir glad

Sjukt vad glad jag blir när det har kommit en kommentar! Det kan verkligen göra min dag hahaaa....så please, fortsätt??
Idag var det ju skola.....men imorgon är vi lediga? Eller ska jag skriva "lediga"......fysikplugg för mej och säkert massa andra otroligt taggade personer! Men det positiva i denna röra är att det är träning imorgon och sen så är jag sugen på att köra en sleepover hos kajsa! Hade varit mysmysmys.....
Sen så har jag ett stoooooooort problem.......vet exakt vilken cardigan och vilka tights jag skall ha på fredag när det nalkas idolfinal i Luleå med giiiiiirlsen, men vilka tröja???  Har massa förslag....kanske lägger ut dom här på blööggschen så får ni rösta lite höhö!!
Aja, ska ringa pöjken min nu som varit och skejtat hela kvällen....kommer du ha ont imorgon Villiam? HAHAH!! puuss♥

Kommentarer
Postat av: E

ut på bloggen med tröjorna så samarbetar vi!!

2010-11-09 @ 12:02:19
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0