Joda

En tid på RE-KO är bokad! Ska dit på måndag och typ "lägga upp ett träningsprogram" för min axel (som för tillfället är helt okej! Bara lite läskigt att jag är så svag i den).

Spårad del:
Vad mer kan jag skriva? Har prov imorgon i tyska, ska kanskekanskekanske till Saga imorgon och mysas med mina flickor, har tvättat ikväll, hörde just en lotsasfis på tv:n som min lillebror skratta åt, vill åka med tjejerna på volleybollmatcherna neråt i helgen och sova på hotell, vill också umgås med min familj och bara mysas HELA helgen, ska sluta använda ordet borde, ska städa mitt rum nån dag, tjänade 50 kronor idag, missade bussen med 10 sekunder, vill somna brevid min pojke! ♥ tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0