Tack älskling! ♥


Jag har fått sett dina finaste sidor Villiam, dom som skiner igenom din mur, och det är därför jag älskar dej!
Var inte rädd för att vara du, för du är vacker älskling,lika vacker som regnbågen!
Jag vill inte missa ett enda av dina leenden, jag vill inte missa ett enda tillfälle till en kyss, jag vill bara vara med dej!
Precis så som vi har det nu, nu när jag får hålla dej i min famn! Jag känner ditt hjärta så nära mitt! Snälla,
låt oss få stanna i detta ögonblick! Tack för dom tio underbaraste månaderna tillsamman! Du gör verkligen mina dagar ♥ Tack!

Kommentarer
Postat av: linnea

GRATTIS SÖTISAR!!

2010-11-11 @ 23:02:01
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0