9 månader med min älskling!! <3

9 underbara månader!<3
I 9 underbara månader har du Johanna Larsson gjort mig till den lyckligaste killen på denna jord! Jag älskar dig Johanna Larsson mer än livet för du är mitt liv! Jag kommer alltid att älska dig från djupet av mitt hjärta! Du är det finaste jag har!! 9 underbara månader har vi upplevt så många underbara stunder och skaffat så många underbara minnen för livet att jag börjar tro att det här verkligen är en dröm!! En dröm som jag får dela med en ängel som heter Johanna Larsson!! Varje sekund med dig min älskling är en sekund som jag kommer minnas i resten av mitt liv! Om det är en dröm så väck mig aldrig!!
JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL!!! <3<3


Kommentarer
Postat av: linnea

awww, grattis till er båda!!

2010-10-11 @ 19:17:08
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0