Go'natt på dej Villiam!


Dina ögon får det att se ut som om att stjärnorna inte glittrar och
Ditt hår ser perfekt utan att du ens försöker och
Du är underbar Villiam och jag försöker säga det varje dag!

Jag hoppas du förstår att jag är ärlig när jag ger dej komplimanger och jag hoppas att du ser en lika underbar kille
som jag gör!
För när jag ser ditt ansikte finns det inget jag vill ändra på!
Du är fantastisk precis så som du är!

Dina läppar Villiam, jag skulle kyssa dom hela dagarna om du godkände det och
Du kanske inte älskar ditt leende, men jag tycker det är otroligt sexigt och
Du är verkligen vacker älskling och jag försöker verkligen säga det varje dag!

Jag kommer aldrig be dej att du ska ändra på något, för du är perfekt så som du är!




Kommentarer
Postat av: julia

detta gillas!

hoppas ni har och får fortsätta ha det bäst ! =)

kram kusinen

2010-10-23 @ 23:51:18
URL: http://brainitiativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0