1300 rakt i fickan

Var och jobbade hela eftermiddagen idag (började 13 slutade 19).........tjänade som sagt 1300 svenska jäkla enkronor! Och.....och....OCH om vi säger så här, det känns förtusan bättre än att inte ha tjänat en krona :D (ganska logiskt men höhöhö).......så mu närmar jag mej en systemis kameris! Snart så är en min (L)
Eftersom jag är dööötrött just i detta ögonblick så blir det inte ett allt för långdraget inlägg......skulle egentligen bara säga att jag tjänat pengar och att älsklingen kommer hit imorgon! En ganska bra helg anser jag! Eller riiiktigt dunderbra helg faktiskt :D Villiam ska ta med PhotoShop hit vilket kommer att innebära mer coola pics på blooooggen! :D
Just ja, jag var trött......Gónatt :]
Ett underbart minne från 8 månadersdagen! Tack♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0