8 månader! Tack♥

Jag gick ensam, jag visste inte vad jag gjorde hälften av tiden! Jag trodde inte att mitt liv kunde förändras på något
sätt, jag trodde inte att någon kunde känna likadant! Sen så kom du♥
Du tycker jag är söt utan smink, du tycker jag är söt när jag sjunger fel texter, jag vet att du känner mej så jag river
mina murar för dej!
Före jag träffade dej var livet okej, det var ganska tungt vissa stunder.....men du tog mej tillbaks till livet! Och vet du?
Varje februari you'll be my Valentine!♥

Låt oss gå hela vägen Villiam, ingen ånger bara kärlek! Vi ska dansa tills vi dör, du och jag, vi kommer vara unga 
för alltid! För du får mej att känna mej som jag lever i en tonårsdröm! Sättet du får mej att känna gör så att jag inte
kan sova. När du kollar på mig stannar mitt hjärta, men när du rör mig börjar jag tro!♥




Kommentarer
Postat av: E

åhhhh grattis:D:D

2010-09-11 @ 12:43:54
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0