PARTY!!

Eller så inte....."när alla andra ungdomar roar sig på stadens vilda gator städar Johanna på sitt jobb och tjänar 200 kronor".....känns inte helt fel måste jag säga! :D
Nä helt seriöst...jag börjar bli liiite less på min header där jag "ler gulligt och älsklingen bara skymtar fram i bakrunden".....måste göra nå nytt.....påminnelse till mig själv: Prata med Saga!!


Vem har ögon i nacken om inte jag??

Villiam såg sin spegelbild för första gången....

Tänkte skicka in till Norrans familjesida....."den 8 Juli föddes våran Svamp to the Bob"

Min bil.....har parkerat den vid Hotell Högakusten, ska hämta den när jag fyller 18 (Y)

Minnen!!

Hand i hand för alltid♥

Massa raaandom bilder och jag älskar det! Gott och blandar helt enkelt :].....nu viskar en fågel i mitt öra att jag ska dricka ett glas vatten och sen sova! Tjing to the bing höhö

Kommentarer
Postat av: julia !

duktig du e ! =)

2010-09-05 @ 14:53:06
URL: http://brainitiativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0