en rubrik

HUR
Svarar du i telefonen: tjeeena eller aa......randoms som ringer blir det den artiga jag "hej det är Johanna"
Gör du när du är kär i fel person: får goda råd av moder min
Tycker du om gul-bil-leken: LOVE IT! Fråga Lovisa ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: två hundra cirkus (a)
Mycket är klockan: 21.11 ( nästan 11 11 jue!!)
M
ånga kontakter har du på msn: för lite typ
Fick du detta test: från Linnéas blogg hihi :]
Spenderar du en regnig dag bäst: i älsklingens famn till en mysfilm och chips och dip! Glöm inte Vira Blåtiran!

VEM
Pratar du med på msn just nu?: absolut ingen! Länge sen jag var inloggad om jag är ärliggggg
Ringde dig senast?: MinÄngel♥, vilket är Villiam :$
Pussade dig senast?: fick mej en riktig kyss av Villeman idag :D
Vill du kasta en sten i huvudet på? finns nog någon känner jag på mig
Saknar du mest just nu?: Saknar massa kompisar faktiskt, måste bli bättre på att umgås känner jag
Är din bästa vän av samma kön?:
Känns som Jossan Kossan (a)
Är din bästa vän av motsatta kön?: Villiam Brännström, min pojke :$
Ska du träffa imorgon?: klassen och volleybollaget :D
Umgicks du med senast?: family all the time....annars Lovisa @ my place
Sov du med senast?: darling :$

HAR
Cyklat utan händerna:
kunglig som man är så har jag gjort det nåååågra ggr fler än du hehe ;)
Gråtit en hel natt: nja....
Druckit så du spytt: coca cola när jag varit magsjuk??
Åkt vattenskidor: japp, ett under att jag lever faktiskt :O
Åkt rullstol: OOOOOH JA!!!! sjukt kul (a)
Gjort en bakåtkullerbytta: hehe jupp
Köpt lösgodis för över 50 kr: kan tänka mej att jag plockat på mig godis och päronen betalt :]
Haft träningsvärk: har för mkt muckler thehhe
Önskat att du var det andra könet: livet skulle nog vara lite lättare ibland, så ja
Velat vara ett djur: fråga dom som kände mig när jag var liten :D
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Saga skulle vara ganska söt i de va?? ;)
Tyckt Harry Potter är bra: japp, och hans polare med rött hår söt......
Hatat choklad: gillar inte choklad än i dag


VEM
vem är i rummet med dig? ingen som jag ser
Vem fick du senast sms av? Lotta Glaas :)
vem tänker du på nu? Älsklingen
pratade du senast i telefon med? Villiam thihii
vems hus var du senast i? ehm.....hemma? Annars Vill.I.Am
sa du senast "jag älskar dej" till? kan ha varit Mamma, annars Villiam där också :$
vem önskar du var med dig nu? Typ en gladfis som fick mej att skratta lite :D
vem är din favoritsläkting? alla kusiner är vitaminer hehe osv
vem i din skola går dig mest på nerverna? Skolfotografen!!!

var är din telefon? rakt framför mig på bordet
var är din mamma? troligen sovandes i soffan eller i sängen hehe
var sover du? i mitt rum faktiskt
var handlar du mest? Ica torget troligen
var fick du tag i tröjan du har på dig? har lånat den av min andra hälft :$
vart åkte du senast bil? till Bergsbyn typ
var i ditt rum är du? sitter två meter ifrån rummet tyvärr...

VAD
vad åt du senast? DAIMTÅRTA :D
vad drack du senast? mjölken från kossan
vad är det för färg på dina byxor? svart som natten
var är den närmaste saken som är blå? mina ögon helt klart
vad gillar du mest med skolan? mina friends och rasterna med älsklingen
vad har du på fötterna? sånna där skydd typ.....sockar kallas dom ja
vad är din favoritfärg? har ingen tror jag.....grått är fint, rosa också hehe (a)
vilken film såg du senast? Till Vildingarnas Land!!!!
vad hör du just nu? vattenkranen

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter? HEHE ja :$
2. sovit i en annan säng? inte överdrivet många, men några andra ja!
3. hånglat på en bio? inte sån där hångel man tänker sig....pussats och kyssts :$
4. hånglat i skogen? klart (a)
5. tyckt att din kusin är het? nej
6. sovit naken? troligen ja
7. kört över hastighetsgränsen? typ varenda gång jag kör råkar det bli så :O
8. målat om ditt rum? jepp (Y)
9. dansat framför en spegel? hahahahaha så sant som det är sagt
10. fått hicka? grodhickan ;)
11. dumpat någon? nejnej
12. stulit pengar från en kompis? skulle inte falla mig in faktiskt
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? kan inte se mig göra det faktiskt (A)
14. varit i slagsmål? slog Henke på snoken av misstag....räknas det?
15. smugit ut ur ditt hus? nej, har inte behövts (Y)
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo


Saknar mössan, snart dax??

Kommentarer
Postat av: linnea

tjuv som snor min lista haha:$

nämen bruden, styra något snart?

2010-09-06 @ 22:20:08
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Kusin Maria

Vad är det jag ser?! Tycker du inte jag är het??? SKÄRPNING, haha ;)

2010-09-11 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0