1 år och 3 månader

Älskling, 15 månader och jag har aldrig varit så lycklig som den dagen då det blev vi! Okej visst, every rose has it torn (nu snackar jag om dina otroligt höga anetag när du äter något gott hehe)...vet du vad hjärtat? Det viktigaste är att jag får ligga brevid dej när du andas högt :* för när jag är nära dej spelar det ingen som helst roll vad som händer runt om kring oss! Det viktigaste är du och jag och det har det nu varit i 15 magiska månder! Känns dock som 15 år tillsammans ♥ för jag kommer älska dej tills vi dör! I motgång och när livet känns som en dans på rosor, varje sekund finns jag för dej och jag vet att du finns för mej också! Jag älskar dej Villiam ♥
I can't do the talks, like they talk on the TV
And I can't do a love song, like the way it's meant to be
I can't do everything, but I'll do anything for you
I can't do anything 'cept be in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0