Jag älskar Johanna Larsson!♥

Nu är det så här att jag heter villiam. jag är 17år och är en "såndär" skejtare och har varit de ända sen jag hade storlek 39 på skorna ( och det är många år sen). Jag har inte åstakommit mycket i mitt liv, jag har några kära vänner och jag stavar dåligt. På en skala skulle jag väl sätta mig som kanske en 4a av 10.... möjligtvis en 3a. Och det är ju inte så konstigt eller svårt att förstå med tanke på hur jag är som person och hur fruktansvärt dåligt hållning jag har på alla skolfoton sen 7an. Jag lyssnar på musik varje dag, The hellacopters är mitt favorit band ( alla måste lyssna på I'm in the band innan dom dör!!!) och min mamma är supersnäll ( det är pappa också men mamma låter mycket gulligare) och säger inte så ofta nej till mig, men jag hatar bortskämda rikemansbarn så jag är inte bortskämd och inte ens där sticker jag ut bland mängden......som sagt en 4a av 10. MEN!! sen finns det en grej om mitt liv som jag absolut inte kan förstå :O vad jag inte kan förstå är Johanna Larsson. Hur gick det till? Hur lyckades en kille som jag bli tillsammans med universums underbaraste tjej! Johanna är precis allt som jag inte är och har.. OTROLIGT snygg,rolig,så himla smart, vacker från tårna till toppen av hennes underbara huvud, världens underbaraste personlighet som jag första gången jag träffade henne blev förälskad i. Redan då efter första gången jag träffade henne trodde jag att det var den underbaraste dröm som jag någonsin har dröm och tror än idag. Det värsta som någonsin kan hända mig är att jag vaknar från den här obeskrivliga drömmen. Johanna....JAG ÄLSKAR DIG!♥ Min dröm har varat i 13 månader om en timme. Jag vet inte vem det är jag ska tacka eller varför just jag fick det bästa en människa kan uppleva men något vet jag och känner varje sekund... att du alltid kommer att vara det finaste jag har! 

Johanna du är mitt livs kärlek och jag älskar dig NU och för ALLTID!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0