Färst (det är ett riktig ord)

Idag har varit en av dom bättre dagarna! Jag mår så mycket bättre så fort solen gluttar fram igen och det faktiskt värmer ♥ och att få börja dagen brevid sin prins är ju absolut inte helt fel!! Plus att jag gjort bort två prov idag, bara ett kvar imorgon och sen tar jag lov!! Var ute en stund och åkte lite snowboard i lillbacken mellan husen ikväll också thihii.....det var nice!
På onsdag skall de induviduellavalen för trean vara inlämnade och jag har haft sån ångest....."jag bör läsa engelska c för det är bäst i framtiden" men jag bestämde mej för dansträning och psykologi a+b :) det kommer nog bli super! Kan ju alltid byta som en god vän sade till mej! Ska förresten lämna miit cv på onsdag också! Wish me luck fellas. hade varit så oooootroligt underbart med sommarjobb och framtida helgjobb!
Nä nu ni, nu skall jag upp och läsa Fallen Ängel sen sussa sött! Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0