11/1 2001 - 1 år tillsammans!

 

Villiam Brännström, dagen då jag skrev till dej på Facebook är bland det bästa som hänt mej! Första gången jag la märke till dej var det kärlek vid första ögonkastet! Du hade verkligen något speciellt, något otroligt unikt och vackert som gjorde att jag föll för dej! Du har ett leende som trollbinder mej, ett skratt som får den ledsnaste Johanna att skratta med, ögon som glittrar som de allra klaraste stjärnorna på himlen, en charm som gör mej fnittrig och det spelar ingen roll hur arg jag är på dej så tycker jag att du är lika snygg ändå!

Första veckan vi hade tillsammans skrev jag att jag var kär överallt, jag gör det än idag! Jag har svårt att förstå att jag kan bli mer kär än jag redan är, men du lyckas få mig ännu kärare hela tiden! Det ska bli spännande att se hur kär vi kan bli! Jag tror verkligen att livet kommer bli ett äventyr med dig vid min sida. Det kommer att vara du och jag genom nöd och lust, genom de tuffaste stormarna och genom de mest fantastiska stunderna! Du och jag Villiam, du och jag!

Vi har redan skapat flera otroligt fina stunder tillsammans! Kommer du ihåg nyårs och nyårskyssen 2009? När vi grillade på vitberget? Resan till Sundsvall? Svamp to the Bob i Btk? Alla badturer vi gjorde i somras? Alla gånger vi legat i sängen och pratat om livet? Alla gånger vi smitit från lektioner för att få ses? Alla kyssar som fått det att pirra i hela kroppen? Det är minnen för livet Tack!

Jag älskar dej min själsfrände, mitt hjärta, min prins, älsklingen min! Jag vet att du är den rätte för mej och jag kommer göra allt för att du känna likadant! För du får mej att känna känslor ingen har fått mej att känna förr, du är den enda som levat på denna jord som någonsin kommer kunna få mej att känna så! Älskling, 1 år tillsammans och det är bara början! Ska vi se vad livet mer har planerat för oss?

Puss, din Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0