Min förebild!

Jag ska justnu berätta om min största förebild här i livet. Hon heter Johanna larsson. Johanna är för mig en person som jag verkligen ser upp till. Hon är en av dom mest omtänksamma människor jag har träffat i mitt liv och det får jag uppleva jag varje dag som jag ser hennes underbara léende. Johanna kan göra mig som allra gladast när jag känner mig som mest nere och det är hon ensam om! TACK. Johanna är en människa man kan lita på till 100% 7 dagar i veckan, hon finns alltid där för mig när jag behöver det.. men inte bara för mig utan för alla runt om kring henne! Johanna är en av dom galnaste och roligaste människor som jag har träffat och jag har alltid super kul när hon är i närheten och det är något jag verkligen älskar med johanna... att jag kan vara mig själv med henne! Men hon är inte rolig och galen hela tiden, hon är nog den klokaste människan jag känner och hon har lärt mig och fått mig att inse så mycket under det underbara år jag känt henne, och det vet både jag och du ( johanna ) att det är sant!♥ Johannas personlighet är med andra ord mer underbar än vad allt guld på denna planet är värt tillsammans upphöjd i en liggande åtta! Jag vet inte om jag ens behöver nämna hennes utséende..... ni ser hur otroligt vacker hon är!:] min johanna!!♥♥♥ Jag ÄLSKAR dig Johanna Larsson!!♥♥

 
DU ÄR SÅ HIMLA VACKER!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0