Nytt år, men gamla godingar

Nu hoppas jag att alla hade ett underbart nyår med massa mat, skratt och fireworks! Själv hade jag det underbart mysigt här hemma med familjen, Villiam och bonusfarmor! Trerätters som var magisk och underbart sällskap!!
Vårat nya, fina och då dukade bord!
Taggad pojke, peace
Ser ni den Lila droppen? Fin huh? :]
Coach Lidström
Bonusfarmor Inez
TOVIS GOES PARTY!
Älskar er mamma och Niklas! Ni är dom bästa!
Ljuset i mitt liv!
Pannacotta med värmda hallon och sharonfrukt!
Det blev suddigt där på kvällskvisten.....(skämt mamma)
BruuschN
Tjing! Fick Halsbandet av mamma och Niklas i julklapp, Rock by Sweden by Laila Bagge♥
Kolla min näsa....jag och Villiam hade nyligen krockar ihop så min näsa just gjorde årets knak! När jag såg bilden skrek jag: ÄR MIN NÄSA SÅ SNE?? ÄR DEN AV??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0